قالب وبلاگ

پیدا کردن دوستان توییتری در فرندفید
نوشته شده توسط : سایت رسمی حسابداری و حسابرسی

این روزها فرندفید و توییتر دو سایت مطرح وب۲/۰یی به شمار می روند که هر یک توانسته اند کاربران بسیاری را به خود جذب کنند.در مقایسه با توییتر که به یک ثبات کلی در وب رسیده است فرندفید هنوز جوان و نوپاست اما ایده جذاب و تیم قدرتمندی که بر روی آن مشغول کار است باعث شده که روز به روز بر کیفیت آن افزوده گردد.
از طرفی بسیاری از علاقمندان web2.0 با هر دو سایت آشنایی دارند و کاربر هر دو سرویس به شمار می روند.بنابراین عجیب نیست اگر بخواهیم کسانی را که در توییتر دنبال (follow) می کنیم در فرندفید مشترک (subscribe) شویم. متاسفانه توییتر و فرندفید امکانی در این مورد به کاربرانشان نمی دهند اما یک آدم خوش فکر توانسته است تا حدی این مشکل را برطرف کند.

پس از مراجعه به این صفحه در ابتدا نام کاربری و رمز عبور خود در توییتر را وارد می کنید و بر روی دکمه Get Friends کلیک می نمایید.تمامی دوستان شما در میکروبلاگ توییتر لیست میشوند. در قدم بعدی ، نام کاربری و remotekey فرندفید خود را تایپ کرده و بر روی Get Subcriptions کلیک می کنید. این کار باعث می شود تا سایت با انطباق نام های کاربری ، دوستان توییتری شما را که در فرندفید حضور دارند و شما مشترکشان نیستید را معرفی کند. حالا می توانید با کلیک بر روی Subcribe با خیال راحت مشترک آنها در فرندفید شوید.
و اما مشکلات! الگوریتم جستجوکننده یک اشکال بزرگ دارد و آن اینکه همان گونه که خود برنامه نویس هم اشاره کرده است برنامه فقط زمانی درست کار می کند که نام کاربری در هر دو سرویس توییتر و فرندفید یکسان باشد که البته مقایسه بین آواتارها احتمال اشتباه را تا حدی کاهش می دهد (ضمن اینکه می توان در موارد مشکوک با مراجعه به صفحه فرندفید شخص و کنترل اکانت توییترش مطمئن شد).
تصویر زیر نشان میدهد که این سایت چگونه اشتباه تشخیص داده است (Jadi و hiroshi)





:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 1502
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 خرداد 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: